Montaj
Cum fac o comandă a unui produs și beneficiez și de montaj garantat de aceeași societate?
Simplificăm lucrurile și le facem cât se poate de bine.
Avem oameni separați pentru departamentele de ofertare și contractare, măsurători și tehnic, producție și control al calitătii, verificare și programare cât și pentru montaj și garanție, toți fac parte din Grupul Simetric, Simetric Servprod SRL sau Simetric Services Construct SRL. Doar așa ai o garanție în plus că produsele comandate, înainte să ajungă la tine, sunt preluate de toate departamentele pe care o firmă solidă trebuie să le indeplinească pentru a putea reda produsul de calitate și pentru a se putea ridica la nivelul asteptărilor tale.
Pașii pe care trebuie să-i urmezi și poți să beneficiezi de noile tale produse și accesoriile aferente acestora.
Pasul 1: Faci cererea de ofertă
O cerere de ofertă o poți face telefonic, vizitând showroom-ul nostru sau, și mai ușor, o poți face online. Ca să-ți putem răspunde, spune-ne cum te numești, dă-ne numărul tău de telefon și adresa de e-mail și astfel beneficiezi de o informare precisă și rapidă.
Pasul 2: Măsurătorile
Un tehnician Simetric te contactează în maxim 24-48 de ore după ce vei face solicitarea de măsurători, veți stabili de comun acord ziua și ora pentru întâlnirea la locația unde se dorește montajul noilor produse. Este important să fie prezentă la lucrare persoana care va decide poziționarea, deschiderea, culoarea și restul detaliilor atât de importante atunci când se face acest demers. Tehnicianul nostru va executa măsurătorile, va întocmi fișa de măsurători sau comanda de execuție conform cererii tale. Ca să poți beneficia de produse de calitate și funcționalitatea acestora, trebuie să iei în considerare toate sfaturile tehnicianului, în caz contrar te vei face vinovat de eventualele probleme ce pot apărea.
Deplasarea pentru măsurători vine și cu o taxă modică de 100 lei. Taxa de măsurători se scade din valoarea totală a contractului la semnarea acestuia.
Pasul 3: Întocmirea contractului / comenzii
Contractul și/sau Comanda, este garanția prin care ne obligăm să respectăm condițiile contractuale, noi ca furnizori în a executa, monta și preda produsele comandate conform particularitătilor menționate în calculație / oferta de preț și comanda de execuție, iar pe tine să achiți produsele comandate. Acest Contract și/sau Comandă se poate semna la showroom-ul nostru, la locul lucrării când se fac măsurătorile sau le putem trimite prin e-mail.
Pasul 4: Plata
Suma rezultată din oferta de preț face parte integrantă din Contract și/sau Comandă și se plăteste printr-un avans minim de 50%.
- Poți achita produsele în numerar la showroom, la măsurători sau la montaj;
- Poți achita produsele cu cardul la showroom;
- Poți achita produsele prin transfer bancar direct în conturile noastre.
Pasul 5: Montajul
Vei fi contactat pentru programarea montajului cu 1 (una) sau 2 (două) zile înainte de către colegul nostru care se ocupă de acest departament. Acesta îți va comunica ziua și ora la care ai fost programat. Nu este o problemă dacă nu poți fi acasă în ziua și intervalul orar care ți-a fost comunicat, transmite-i colegului nostru acest lucru iar el va face o reprogramare în funcție de disponibilitatea ta și restul programărilor aflate în curs.
La montaj nu există cheltuieli neprevăzute, toate accesoriile de montaj precum șuruburi, spumă, silicon, montaj chit vor fi suportate de către Simetric. În cazul în care ai achitat suma integrală sau ai achitat diferența restantă, vei primi procesul verbal de recepție a lucrării și certificatul de garanție.
Bucură-te de noile tale produse și de accesoriile aferente. Grupul Simetric ține să-ți multumească pentru încrederea acordată!